لحظه های شیرین زندگی درکنارتو
زندگی رسم خوشایندی است زدگی بال وپری دارد با وسعت مرگ پرشی دارد اندازه عشق زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد من وتو برود زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی میپیچد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 200
بازدید هفته : 301
بازدید ماه : 300
بازدید کل : 132127
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 573
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد

قالب وبلاگ | چت روم فارسي
گالری عکس
--> قالب وبلاگ | 

98love

8:38 , پنج شنبه 29 اسفند 1392 , ترانه

حالم خوب است

اما دلم تنگ است

دلتنگ روزهایی که میتوانستم از ته دل بخندم..



نظرات شما عزیزان:

Roya
ساعت10:05---19 ارديبهشت 1393
سلام گلم وبت عالیه مرسی ک ب وبه منم اومدی اگ با تبادل لینک موافقی لینک کن بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم بوووس فدات
پاسخ:باشه اجی من مشکلی ندارم


♥Bikas♥
ساعت21:56---30 فروردين 1393
سلام
با چه اسمی لینک کنم؟


-_-@@Darya@@-_-
ساعت20:44---29 فروردين 1393
سلام عزیزم
مرسی که وبم سر زدی
وبت خیلی قشنگه
خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی


zahra
ساعت10:16---18 فروردين 1393
داغ دل آدمو تازه میکنه پستات ...

jkih
ساعت23:53---14 فروردين 1393
سلام نیلوفرجون وبلاگ قشنگی داری بازم بهم سر بزن و لینگم کن مرس

نیک ارتا
ساعت17:36---13 فروردين 1393
لینکتان کردم بزرگوار



خوشحال میشم مرا هم لینک نمایید


پاسخ:منم لینکتون کردم


ترلان
ساعت1:51---1 فروردين 1393
وقتی به دنیا آمدم راهم را بستند,وقتی عاشق شدم گفتند گناه است,وقتی چشمانم را به حقیقت گشودم گفتند باطل است,وقتی به ستایش روی آوردم گفتند دروغ است,وقتی به دنیا آمدم همه;همه به من گفتند دوست بدار,حالا که دیوانه وار دوست دارم میگویند فراموش کن[دکتر علی شریعتی]

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: